Vi ønsker deg som kunde velkommen til våre kundedager 18. og 19. februar 2020. Mellom klokka 09.00 og 14.30 serverer vi kaffe og «bite ti» på alle våre kontor mellom Oppdal og Øyer.
Alle våre kunder skal i disse dager ha mottatt kundebrev med ytterligere informasjon via registrert mailadresse eller post. Ta gjerne kontakt om du ikke har mottatt noe.
Formålet med disse dagene er å gjennomgå og signere reviderte oppdragsavtaler og registrere gyldig ID, samt oppdatere informasjon og tilganger slik at vi på best mulig måte kan bistå deg i din drift. Som din regnskapsfører plikter vi ajourhold av avtaler og fullmakter i henhold til oppdraget vi har påtatt oss, dette på grunn av nye lovpålagte krav og endringer. Vi har blant annet revidert de eldste oppdragsavtalene med databehandleravtale etter krav i forbindelse med personvernregler. Disse må signeres for å være gyldige juridisk og er påkrevd for at vi skal kunne jobbe på oppdraget.
Dersom du har spørsmål ber vi deg ta kontakt med din regnskapsfører for å høre om det er andre tema dere bør gjennomgå eller om det er noe du trenger hjelp til når du først er innen.
Ta med innloggingsmuligheter til Altinn og gyldig legitimasjon (pass eller førerkort).
Stikk innom vårt nærmeste kontor så får vi oppdatert dokumentasjonen.
Usikker? Kontakt oss.
Tlf: 61 21 50 50
Mail: post@snohettaregnskap.no